Розвиток

Алалія. Істерика. Як впоратися

У кожного з батьків були в житті моменти, коли дитина видавав небажану поведінку. Істерика, тому що відволікли від цікавого заняття, не хотів їсти, що дають; істерика тому що не купили те, що хочеться, тому що не хочеться в дитячий сад..

. Продовжувати можна нескінченно..

.Яндекс Картінкіеслі дитина з особливостями розвитку, таких моментів може бути кратно більше. Якщо дитина не говорить, батьки не завжди розуміють, чого він хоче і як його заспокоїти.

ПАП (прикладний аналіз поведінки) виділяє основні 4 причини поведінки:залучення чиєїсь уваги;уникнення неприємних стимулів і ситуацій;доступ до бажаного предмету або події;сенсорна аутостимуляція.Багато неприйнятні види поведінки піддаються корекції. Якщо поведінка мотивована увагою, однією з основних стратегій корекції такої поведінки є навчання просити уваги прийнятним шляхом.

Також одна зі стратегій корекції в цьому випадку-надання дитині якомога більше уваги, коли він добре себе веде.Якщо поведінка мотивовано униканням неприємних стимулів і ситуацій слід розібратися, що є основою даної поведінки. На поширеному прикладі: дитина не хоче займатися з мамою, істерикою він намагається уникнути занять.

Що стоїть за його поведінкою? Може бути він втомився, або вправи для виконання занадто складні?В цьому випадку потрібно вчити дитину: – просити перерву; – просити допомоги.Тут потрібно розуміти, якщо дитина почала кричати і ви, як наслідок, припиняєте заняття, неприйнятна поведінка дитини в подальшому в таких ситуаціях буде тільки посилюватися. Перерва повинна надаватися після зробленого вправи.

Якщо дитина не може його виконати, можливо, повторюся, завдання занадто складні для нього, потрібно скорегувати або саме завдання, або спробувати пояснити його дитині з допомогу підказок або іншим методом.Якщо одна з причин неприйнятної поведінки-отримання бажаного, необхідно вчити дитину: просити те, що він хоче прийнятним методом;вчити дитину чекати;як варіант, навчіть дитину заміщає поведінки. Потрібно відповісти на питання: що він повинен робити замість того, щоб, наприклад, влаштовувати скандал в магазині? Потрібно використовувати метод – ” спочатку.

.. Потім.

.”Наприклад, ви знаєте, що дитина не хоче йти з батутів (наш випадок, завжди доводиться виловлювати і з істерикою відводити додому). Постійно заздалегідь говорите про те, що буде: “коли прийде час йти додому, ми добре і спокійно підемо до машини, ти вибереш мультик, який будеш дивитися в дорозі.

.”Якщо ви хочете, щоб якась поведінка дитини траплялося частіше, ви повинні кожен раз його заохочувати.Якщо поведінка є сенсорною стимуляцією (отриманням певних сенсорних відчуттів), батькам буває дуже складно розрізнити, яке конкретно відчуття намагається отримати дитина.
Фахівці вважають, що така поведінка приносить дитині відчуття, які допомагають йому досягти певного рівня комфорту. Фахівці вважають, що така поведінка не варто намагатися заборонити або погасити, а перенаправити його в інше русло. І, звичайно ж, при ознаках сенсорної стимуляції необхідно обов’язково проконсультуватися з фахівцем!

Related posts

Leave a Comment